Obserwatorzy

piątek, 29 czerwca 2012

# 23 - Naszyjnik z kameą do kompletu # 22

Do prezentowanego ostatnio kompletu dorobiłam jeszcze delikatny naszyjnik wraz z zawieszką - kameą oplecioną koralikami Toho. Sama kamea ma wymiary ok. 15 mm x 10 mm, została opleciona koralikami Toho:
- 150 opaque jet,
- 110 permament finish-galvanized aluminium,
- 110 metallic hematite, 
- 150 metallic hematite.

Do zawieszki zrobiłam prosty naszyjnik. Na ok. 40 cm linkę jubilerską nawlekłam koraliki Toho 150 paque jet, 110 permament finish-galvanized aluminium i 80 metallic hematite w sekwencji 1a1b1c1b1a. Całość wylądowała u kuzynki z okazji jej obrony i zbliżających się imienin ;)




 

2 komentarze:

  1. Piękny komplecik) Podziwiam
    Zapraszam do mnie na nowy konkurs Ulubiona bransoletka
    www.mojakoralikowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam łączenie Kamei z koralikami, twoje przypadło mi do gustu chyba najbardziej!

    OdpowiedzUsuń